Wróć do strony głównej
Live Nation Poland

DLA MEDIÓW

Poniżej znajdą Państwo informacje i warunki dotyczące przyznawania akredytacji dziennikarskiej oraz photopassów na wydarzenia organizowane przez Live Nation Polska.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z wytycznymi przed wysłaniem zgłoszenia.

 

Akredytacja Press: 

1.     Każdy dziennikarz musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 14 dni przed wydarzeniem;

2.     Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;

3.     Zgłoszenie jest równoznaczne z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana

4.     Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy

5.     W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);

6.     Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową; 

7.     Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące timigu koncertu i miejsca odbioru zaproszeń;

8.     Przyznanie akredytacji Press równa się otrzymaniu zaproszenia na wydarzenie;

9.     Relacja/recenzja z wydarzenia musi pojawić się w terminie wcześniej ustalonym drogą mailową z przedstawicielem Live Nation (proszę mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach będzie wysyłana prośba o dostarczenie anglojęzycznej wersji artykułu). 

 

Akredytacja Photo:

1.     Każdy fotoreporter musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 7 dni przed wydarzeniem; 

2.     Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;

3.     Zgłoszenie jest równoznaczne z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana;

4.     Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy;

5.     W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);

6.     Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową;

7.     Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące zasad i obostrzeń obowiązujących fotoreporterów podczas sesji zdjęciowej, timingu koncertu oraz godzin i miejsc spotkań z fotoreporterami;

8.     Przyznanie akredytacji Photo nie równa się otrzymaniu zaproszenia na całe wydarzenie.

9.     Zastrzegamy, że w przypadku niektórych wydarzeń niezbędne jest podpisanie umowy z artystą/managementem. W takim przypadku każdorazowo poinformujemy Państwa o takiej konieczności, jak tylko dostaniemy wytyczne.

 

Zgłoszenia oraz materiały dowodowe prosimy o przesyłanie na adres mailowy - media@musicmarketing.pl 

 

Rzadko się zdarza, że management artystów wyraża zgodę na obecność fotoreporterów z Agencji Fotograficznych/Domów Mediowych/Freelancerów, którzy przekazują zdjęcia dalej do innych mediów lub publikują na swoich stronach. 

 

Zdjęcia wykonane podczas koncertów mogą być wykorzystane jedynie w celach promocyjnych, zdjęć nie wolno sprzedawać podmiotom trzecim lub wykorzystywać w celach komercyjnych.