DLA MEDIÓW
Poniżej znajdą Państwo informacje i warunki dotyczące przyznawania akredytacji dziennikarskiej oraz photopassów na wydarzenia organizowane przez Live Nation Polska.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z wytycznymi przed wysłaniem zgłoszenia.
Akredytacja Press:
1. Każdy dziennikarz musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 14 dni przed wydarzeniem;
2. Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;
3. Zgłoszenie jest równoznaczne z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana
4. Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy
5. W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);
6. Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową;
7. Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące timigu koncertu i miejsca odbioru zaproszeń;
8. Przyznanie akredytacji Press równa się otrzymaniu zaproszenia na wydarzenie;
9. Relacja/recenzja z wydarzenia musi pojawić się w terminie wcześniej ustalonym drogą mailową z przedstawicielem Live Nation (proszę mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach będzie wysyłana prośba o dostarczenie anglojęzycznej wersji artykułu).
Akredytacja Photo:
1. Każdy fotoreporter musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 7 dni przed wydarzeniem;
2. Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;
3. Zgłoszenie jest równoznaczne z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana;
4. Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy;
5. W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);
6. Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową;
7. Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące zasad i obostrzeń obowiązujących fotoreporterów podczas sesji zdjęciowej, timingu koncertu oraz godzin i miejsc spotkań z fotoreporterami;
8. Przyznanie akredytacji Photo nie równa się otrzymaniu zaproszenia na całe wydarzenie.
9. Zastrzegamy, że w przypadku niektórych wydarzeń niezbędne jest podpisanie umowy z artystą/managementem. W takim przypadku każdorazowo poinformujemy Państwa o takiej konieczności, jak tylko dostaniemy wytyczne.
Zgłoszenia oraz materiały dowodowe prosimy o przesyłanie na adres mailowy - media@musicmarketing.pl .
Rzadko się zdarza, że management artystów wyraża zgodę na obecność fotoreporterów z Agencji Fotograficznych/Domów Mediowych/Freelancerów, którzy przekazują zdjęcia dalej do innych mediów lub publikują na swoich stronach.
Zdjęcia wykonane podczas koncertów mogą być wykorzystane jedynie w celach promocyjnych, zdjęć nie wolno sprzedawać podmiotom trzecim lub wykorzystywać w celach komercyjnych.